Доброго дня усім!
Наперекір карантину дарую вам щирі вітання і усмішку.
А ви сьогодні вже усміхались своїм рідним?
Сказали їм гарні слова?
Якщо так, то день буде сонячним, а завдання уроку - легкими і зрозумілими. Давайте бачити прекрасне довкола: у притихлому
небі, морозяному візерунку. Тоді кожна прожита хвилина наповниться красою,
добром і любов’ю до людей, до рідної землі.
- Прочитайте вислів.
Людям давно відома одна чудова, перевірена життям істина:
тільки велика мета породжує велику енергію.
Є.Брошкевич
– Як ви розумієте
цей вислів? Яка мета у вас?
– Що потрібно, щоб
її досягнути?
Відповідь запишіть у
вигляді орфографічного диктанту, поясніть орфограми.
(Знання, зусилля, терпіння, уміння, навчання, натхнення,
бажання, старання).
– Чому, на вашу
думку, у цьому реченні поставлено двокрапку?
– Які смислові зв’язки між частинами даного безсполучникового складного
речення? (Пояснення).
- Отже, сьогодні на уроці, використовуючи ваші знання, уміння, зусилля, будемо працювати над темою «Двокрапка та тире в безсполучниковому складному реченні». Тож у робочому зошиті запишіть тему уроку.
Ваше завдання
1. Вивчити теоретичний матеріал параграфа 30;
виконати завдання вправ 1 -7 (вправи 1, 3, 4 виконуються усно) та завдання вправи з будиночком.
2. Вивчити теоретичний матеріал параграфа 31;
виконати завдання вправ 1 -7 (вправи 1, 4 виконуються усно) та завдання вправи з будиночком.
КУЛЬТУРА СЛОВА
1. Запам'ятайте , як правильно наголошувати слова:
боязнь, бюлетень, висіти, відвезти, гуртожиток, курятина, міліметр, ненавидіти, стовідсотковий, суєтний.
(СУ́ЄТНИЙ, а, е. Який не має цінності; мізерний, неважливий; марний. )
2. Перегляньте експрес-урок "Що таке вдача?" і перекажіть (наприклад, батькам) його зміст.
Бажаю усім гарного дня!
Комментариев нет:
Отправить комментарий