понедельник, 4 мая 2020 г.

04.05.2020 Українська мова 9 клас

Тема уроку. Текст і його основні ознаки. Будова тексту. Мікротема й абзац. Ключові слова в тексті й абзаці

 І. Актуалізація опорних знань
Прочитайте групи  речень. Що в них спільне? Що відмінне?
А. Україна – це моє минуле, теперішнє та майбутнє.
 З нею тісно пов’язане моє народження, дитинство. Тут я виріс, тепер навчаюся у школі. Україна – це любий моєму серцю край. Тут мій рідний дім. Дорогі родичі, друзі та знайомі – хороші люди, які оточують мене. Український край багатий на гарні традиції та задушевні пісні.  Мені подобається милозвучна рідна мова.
 Я хочу бути гідним громадянином держави Україна. 

Б. Україна — це неповторна культура: ніжна лірична пісня, героїчна, сповнена патріотизму дума, вишитий рушник на покуті, розмальована святкова писанка, мова солов’їна… Кожну державу формує народ, який живе на її теренах і творить національну культуру. Я щиро вірю в невмирущість української нації і завжди обстоюватиму свою віру, як робили це тисячі моїх предків і як роблять це тисячі моїх сучасників, Україна вічна, бо вічний її народ. Напевне, кожен із нас колись замислювався над тим, що таке рідна країна, чим вона особлива, чим вирізняється з-поміж тисяч інших країн світу.

Подумайте над питанням.
 Чим текст відрізняється від речень? Якими є основні ознаки тексту?

  Сьогодні ми поглибимо  знання про текст, основні ознаки його; удосконалимо  вміння відрізняти текст від набору речень; формуватимемо вміння визначати будову текстів, тему й мікротеми, ділитимемо текст на абзаци; розвиватимемо культуру спілкування.

ІІ. Перегляньте відеоурок.



.ІІІ. Виконайте завдання до уроку:
1. Прочитайте та запам'ятайте теоретичний матеріал параграфів 33,34;
2. Виконайте наступні вправи. 
Параграф 33: вправа 3, 4, 5. Усно опрацюйте відомості рубрики "КУЛЬТУРА СЛОВА".
Параграф 34: вправа  4 і вправа з будиночком. Усно опрацюйте відомості рубрики "КУЛЬТУРА СЛОВА".

Увага ! Наступного тижня у вівторок, 12 травня, о 11.30 пишемо контрольний диктант. Додаткові повідомлення очікуйте 12 травня о 9.00.
 


Комментариев нет:

Отправить комментарий

27.05.2020 Українська література 9 клас

Список літератури:  що читати влітку  учням 10 класу